LinnTheOne

Välkommen till mig, Linn❤️. Jag är en tjej på 13 år som älskar att läsa, kolla youtube och såklart mina vänner o min familj.

Möbler, mat och skolan?💗🍛

Kategori: Allmänt


Hej igen! Nu efter att varit borta ifrån blogg världen ett tag är jag tillbaka. 

Mitt rum just nu är ett ända kaos, för vi (eller ja, mamma mest) har beställt en massa grejer ifrån Ikea. Och kartongerna fick det bli att vi la i mitt rum. Hmm.. Haha, nej det är faktiskt helt okej💗.
Jag kom hem ifrån skolan för en kvart sen typ och jag ska ta något att äta nu tänkte jag. Jag hatar skolmaten och jag äter typ aldrig något utom grönsakerna. Jag vägrar att äta köttet. Jag vet inte vart det kommer ifrån, det kan ju komma ifrån typ något land där djuren far jätte illa och får lida. Usch, nej jag äter köttet i skolan när dom kan bevisa för mig att det är svenskt och ekologiskt. 

I skolan är allt såå stressigt, för vi har snart nationella prov. Jag är inte så nervös faktiskt. Det gick bra med dom i svenskan så engelskan och matten går nog också skit bra!👍🏻💕 Ha det bäst så ses vi snart💗. 
Kommentera inlägget här: